Friday, February 26, 2010

time to be gilewww!! (a few days ago)

last a few days aku, iza n arch mmg gilew abis...mn xgilenye..ngan assignment yg berlambak2... contrustion yg kene wat present ngan slide yg x combine lagik..lam 15 min aku buat semua skli...pergghhh!! mmg nangis ar...lectr aku lak dah ngamuk2..hadoii..pressure gile..ngah satu pew pun xbace..mg tawakal gile time present...last2 semuanye ok..cume aku jew "hutang" ngan lctr aku satu jwpn..."were we put the concrete at the fromwork" tibe2 pic yg aku letak kat slide tu slh lak..ge;abah nk jwb...than aku terus terdiam...hadoii!! iza dah ckp xyah letak..aku gak degil kn dah slh letak pic..pastu nk terangkn cmne...last2 aku hutang ngan lctr...hadoii!! bosan tull!! after that de lak assignment tuk RND...kene wat summary tuk 20 proposal...what the F!! nasib baik buat in group..sorg ambik 5...tp 5 tu pun dah wat amte aku naik hijau nk bace...dengan senang hati gak x g kelas RND...mmg student yg baik skli...!! credit to iera!! hahahhaha... gile punye pasal..aku ngan iza n arch memulakn keje ktorg..pew lagik photographer yg x berbayar thermen kene la snap pic ktorg yg konun2 nk jadik power puff girl's...tp xleh jadik sbb: 1) arch n iza dah dewasan..bukan remaja cm aku...hahahhaha.. 2) iza dah jadik bonda...bukan girl lagik..tp mak org...hahahahhaa... tp ktorg jadik wonder gurl yg xcukup korum...hhahahah...layan kn jew kepala gile ktorg...asalankn hidup nie bahagia dan aman damai...hahahahhaha...nie hasil pic2 ktorg...

watch outttt!!! oh my GUCCI!!!


No comments: