Thursday, June 24, 2010

cik bungooo????

mesti agak pelik ngan entry aku hari nie kn...tp nie la yg aku nk cite nie...huhuhuhu...
camne nme cik bungo tu leh wujud? mesti pelikkn...nme nie wujud sbb kwn mona yg senget tu..si wan mohd izudin bin wan abdul rahman..(tgh hafal tu nme die...sbb die sll main2 kn aku....)..
tah camne la aku leh kwn ngan si izu nie..tb2 jek add aku kat fb pastu tny nie kwn baik mona kew..??
huhuhuhu...agak lawak ayat die tu...tp die mmg lawak gilew...leh bercakap pelbagai bahasa...dah mcm radio lak..leh tuka2 siaran..hahhahaha..tp best kwn ngan die..asyik wat aku gelak jew ngan lawak2 die yg kadang2 aku sampai xde suara nk gelak...sbb die la nme aku jadi cik bungo...
lawak pun ade...tp comey pun ade..hahahahhaha...perasan sudaa...

to izu---> entry nie khas tuk en boncittt!!! hahahhahahahhahahaa...^_^

meh kite cilok pic die kat fb....yg muke agak2 jambu batu + jambu air tu..hahahahaha..muke market... jgn marahhhhhhhhh!!! :P


No comments: