Tuesday, January 11, 2011

sy nk bf....boleh??

hambik ko...gilew xhingat punye tajuk...tapi ade aku kesah...hahahaha..aku nk tulis gak...nmpk sgt ayat cm desperate kn...buttt..tidak ok..T I D A K! i'm not desperate k...saje je nk menggatalkn tgn...coz xde keje kn...so aku nk bf yg bernama BLACKBERRY....nk..nk..nk...yg tu aku mmg desperate....terlampau desparate sehingga terbawa2 lam mimpi....bile tgk kwn2 semua dah ber bbm dan bersmart phone aku bile lagikah??? tidakkkk...!! nk jgk...sp yg baik hati nk belikn aku sebijik bb yg shomel n smart tu...waaaaaaaaaaa~~~ disebabkn mslh tertentu niat tuk membeli bb tidak dpt diteruskn...kene menunggu lagi nmpknye....sementara nk menunggu...mari kite berangan ber bbm ngan bersmart phone dgn BLACKBERRY....

niat kat hati nk yg nie...tapi niat kat hati je la...mahey bebenor...
almaklum la kn sy nie student lagi....

so mari usha yg kedua lak pilihan dihati...

kemudian hati berkata2...yg nie pun style gak...smart...
tp niat kat hati jew la lagi...

kemudian terpikat tgk kaler purple nie...

alololololo....comeynye line kaler purple tu...
haihhhh~~~ semua nie lam hati jew la....waaaaaaaaaaa~~

org ckp usaha tangga umah nenek aku...so aku akan usahakn dpt sebijik...law dua bijik lagik ok..hahahhahahahahahahahah....suke2...suke..suke...^_^

No comments: