Friday, September 25, 2009

1st time

assalamualaikum...
1st tmie aku wat blog nie...nebes abis nie...hahahhaha...
aku duk tgk kwn2 aku wat blog cam bez jek...aku pun nk try gak la...
mn taw aku leh jadik penulis blog yg berjaye kew...hahahahaha...
aku nie xde la rajin sgt nk taip menaip nie..tp law bosan rajin gak la...




okies..meh kite berkenalan sikit...
nama aku nor zafirah binti ishak...

aku dak bachelor of civil engineering kt unisel jek..

aku la yg jadik pak pacak kt tepi2 jln tu sambil bwk teropong tu...
kadang2 kire kete kat tepi jln...tu semua aku wat...
dari aku putih sampai aku hitam cmni...
akak aku ckp aku cam dak suddan kt kolej aku...ampeh tul...





ok la korg taw sikit2 pasal aku...nk byk2 g tny mak aku...
hahahahahaha...nnt aku raji aku tamabh lagik...
klu korang suke lawat la sll kt pondok aku ni ek...
ariossss!!


No comments: