Sunday, September 27, 2009

teringat...


ari nie tibe2 lak aku teringat perjalan sepanjang idup aku nie..
dari aku xpandai berkawan aku dah leh berkawan...
pastu aku dah mule pandai becinta..


org cakap cinta itu indah...
tp aku rase indah law kite same2 paham antara satu sama lain..
klu korg tny aku pew rase cinta tu skrg nie..
aku rase sesuatu yg menyakitkan...
yg leh wat kite sakit..
aku xpnh slhkn xbf aku..tp aku rase semau yg jadi tu ade sbb..
n sbb tu aku try jadi kuat tuk trime...
walaupun aku nangis tp aku kene jgk terime kenyataan nie...
die dah xnk kt aku...aku nk wat cmne..
aku terjun klcc pun die tetap xnk kat aku..
kadang2 aku pikir teruk sgt kew aku nie..
myb xtahn nk perangai aku yg degil n manje nie..
but awal2 lagi aku dah bg taw semua tu...
tah la...bercinte nie belum mase aku kot...
sbb tu die xleh tahan ngan aku...

now aku apy ngan life kau skrg nie...
aku ade family n kwn2 aku yg sll wat aku apy..
walaupun aku xde "dia"
aku skrg single...
bersendirian mencari hati aku...

No comments: