Saturday, November 21, 2009

hati kosong = air kosong...

dah lame aku xupdate blog aku nie...
terbiar jek...xde mase la nk tgk blog aku...
exam dah nk dekat...so bz jek..nk settle kn semua bende...
bosan tul...ari2 ngadap mende yg same...nk muntah pun ade gak...

tetibe jek aku terpikir...hati kosong sama x ngan air kosong...
xde perasa, xde warne,xde pe2...
aku rase sama jek..senang ckp cam ati aku skrg nie..
xde rase pe2..xde warne n xde pe2...kosong..plain..nothing..zero...
aku pun xpaham la ngan ati aku nie..pesal la...
suke bende yg dah xnk kat aku...payah tul nk delete perasaan nie..
cam kwn aku ckp law la ade anti virus tuk hati kn senang....
aku rase aku lah org pertama yg beli anti virus tu...
cam kaspersky 2...pastu update jek...

skrg cam xde felling nk cintan cintun nie..
dah cam kene sumpahan bunian lak..
kew sbb ati hati aku nie xberubah pada yg satu...
kadang aku pun pelik pesal lak xberubah2...
mcm2 dah aku wat...
dah berterus terang semua dah aku wat...
ermm..kadang penat ngan hati nie..
tp pe pun yg jadi aku kene redha...
redha pew yg dah tertulis...

aku teringat kate2 kwn aku nie...
kite nie hanya sorg pelakon dipentas yg besar...
untuk jadi pelakon yg terbaik kite kene tempuh smue yg dtg pada kite...
sekali kite jatuh, kite kecewa xbermakne kite gagal...
wlaupun kegagalan tu menyakitkn..

slh kew klu aku nk terus tunggu n tunggu n tunggu...
penin lak aku pikir...tah la iera...suke hati ko la...
hahahahahhahahah...


No comments: