Wednesday, January 13, 2010

rambut lagi!!!


haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

aku xpaham betul la...apew mslh unisel wit my hair...k aku paham kene ikut peraturan but aku rase peraturan nie mcm x de motifnye n 4 wat??

k mmg aku ngaku aku ade kaler rambut tu mase aku 1st year degree k..now aku dah xde wat pe2 ngan rambut aku nie...sbb aku aysik kene jew time exam n reg...

aku igt lagi mase aku exam 2 sem yg lepas..aku mmg sakit hati gile ngan mmt yg ambik matrix card aku...xde hormat lansung kat aku..geram tul aku..law nk ambik sgt matrix card tu pun xleh kew tgu time aku dah abis jawab..nie time aku ngah kusyuk jwb time die dtg kat meja aku ngan muke kerek.. "awk warne rambut ye?" nk ckp sengal pun ade mmt nie ko dah nmpkkn..xyah la tny..aku diam jew..mls nk lyn sbb aku ngah menjawab exam..tibe2 die ckp "bak matrix card..nnt ambik kat main hall.." punye aku menyirap nk jew aku ckp kat situ owh dah yg bwk note tu xde lak lectr ambik matrix card...but i yg kaler rambut nie matrix i u nk ambik la..y rambut i yg kaler nie leh wat smua org lam bilik nie xleh jwb exam kew..tension gile aku..
pastu aku g ambik matrix aku ckp la kat org yg bg matrix card tu.."excuse me i nk tny klu student bwk note masuk exam mmg matrix card xkene ambik ek..but if kaler rambut matrix card kene rampas la" than aku terus blah..mmt yg ambik matrix aku tu merah padam muke die..geram aku...

than td mase reg aku kene lagi..sbb rambut aku lagi...aku xpaham la peraturan yg rambut xleh kaler2 nie..4 wat?? bg reason yg paling munasabah kat aku..rambut yg kaler2 nie leh wat semua org xleh study kew..otak leh jadi lembab kew..leh sakitkn mate org...rambut kew yg nk study or org yg nk study...whatever kaler rambut tu if nk jadi bodoh, jahat or xjadi manusia pun bkn sbb rambut but sbb diri sndri...np teruk sgt kew org yg kaler rambut nie...nmpk jahat sgt kew?? cube korg tgk ek...berita pasal vedio2 lucah tu smua pakai tudungkn (bukan semua la tp kebanyakkan n bkn nk menjatuhkn sp2 pun tp realiti n bukan nk ckp pakai tudung tu xbaik)..so baik sgt la dorg nie...n org cm aku nie jht sgt la...aku pun xpaham la..rambut kaler jew slhhh..pew mlshnye..bg aku 10 sbb!!!


No comments: