Wednesday, February 17, 2010

cuti yg membosankan..


argghhhh!! not like itt!! baik xyah cuti cmni..baik aku straight kelas jew..cuti pun xde makne kot...bosan gile ngadap lappy wat keje jew...kn bgs la cuti tu xyah bagi keje...rest sikit otak aku nie..leh la wat revision tuk exam...nie keje berlambak2 same cm ade kelas..baik ade kelas jew...haiyoooo...bosannn!!!

mak siad"adik jgn mengeluh2..xbaik...bukan lame lagik nk study...setahun lagi jew kn..." tp aku nk ngeluh jgk...haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! penatttttttt....haiyoooo....setahun lagik...setahun tu cam lame lak.bile memikirkn keje aku yg berlambak...adehhh...nasib baik last week aku dah settle asgmnt RND..law xmeninggal aku..tgl 2 lagik asgmnt...hope leh siapkn mlm nie gak la law aku bersemangat waja la...hahahahhahahahah....rase cm nk jeritt jew...cm nk ajak someone kuar g sunway lagoon jew..huhuh...

No comments: