Saturday, February 13, 2010

deleted from my life....


sejak beberapa bulan yg lepas byk problem yg dtg bertimpa2 kat aku...
sampai aku rase cm nk larikkan dri aku jew dri semua orang...rase cam itu jalan yg terbaik tuk dri aku...tp bile aku pikir balik law aku larik seribu batu ataw berbillion2 batu pun mslh tu ttp akn muncul gak law aku x settle kn...nk atau x aku kene gak settle kn sblm semuanye bertambah teruk...

kadang2 aku give ngan semuanye...sbb aku rase cm semua yg aku wat xjadi...semuanye sia2 jew...penat nk berpikir...penat nk memendam perasaan n penat tuk berlakon...tp semua nie bkn aku yg nak...aku terpakse...terpakse sbb aku kesian...xkn aku nk slh kn takdir yg melahirkan aku jadi seorang yg cepat kesian ngan org n lembut hati...semua tu dah terjadi lam dri aku...kadang2 aku marah ngan dri aku sndri sbb aku rase aku nie BODOHHHH!!! bodoh sbb menerimenye sbb aku kesian...but al the last aku gak yg sakit...sakit tuk berlakon...

aku sedar kesilapan yg aku wat dah byk wat byk pihak yg sakit..tp sebenarnye aku yg paling sakit...cume aku xtunjukkn..sbb bagi aku biar la org yg biase tgk aku senyum akn terus tgk aku senyum dari tgk aku menangis...aku berlakon cm aku nie kuat...tp sebaliknye...

tuk senangkn hati semua pihak biar aku DELETE perasaan aku nie dr CINTA...sbb aku rase penat..penat ngan permainan lelaki...penat dgn perkataan syg...penat ngan perkataan cinta..penat ngan perkataan suke...penat ngan perkataan rindu...aku PENATTTT!!

tp kadang2 kite xleh larik dr semua tuk...adam dijadikn tuk hawa...dan hawa jadikn tuk adam...
saling melengkapi...ssh tuk dapat tu semua sbb aku xpenah merasainye lagi...adam mn yg mampu melengkapi hidup aku...owhhhh!! bosan tuk menunggu tp tu hakikat...xleh lariii...terima semuanya...tak boleh ckp x...OMG! help me coz i'm tired..tired with this all...

so aku rase jalan yg terbaik buat sementara waktu nie...aku delete felling about love for a moment...if one day it come back...i hope it is the last 4 my life...




No comments: