Friday, March 4, 2011

homaigod!! homaigod!!

waaaaaaaaaa~~~ lame gile xberblog2 nie...bz sgt2sampai xde mase....nk tgk2 blog ku yg xbape nk comey nie kn.....sempena tanda aku mengupdatekn blog ari nie meh nk kosing sikt pew yg aku lalui thiz week....


>>isnin
aku ade presentation tuk subject civil work project tajuk die "cadangan membina dan menyiapkan sek.keb.kuala krai, kelantan"....actually project tu dah ade pun ktorg just kene wat balik n compare dgn design yg dorg bg tu....part aku kene design sewerage....mule2 aku blur2 gak nk wat pew la ngan bende alah meanhall n STP nie....nasib baik la wkn aku tlg ajar kn....tiba la hari yg dinanti kn... bapak jantung cm nk jatuh semua ade bile aku dgr nme penal aku....mmg nk ngais time tu gak...perut sakit gile...gilew bile aku taw en.Haizad n en.khatta>>>okies mati aku arinie...hahhahahha..mamy tlgggg....!! tgu..punye tgu..punye tgu....dr kul 2 sampai kul 3.30 baru nmpk en.haizad dtg sorg jew en.khatta xdpt dtg...time aku present mmg kene bom atom kat kepala aku...aku xleh nk jwb aku senyum jew....hehehhehe....selamat satu seksa walaupun aku kene bom die ade gak puji aku sikit...law semut tu kecik lagi kecik pujian die kat aku...xpew mcm die ckp belajar tuk taw slh awk...baikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~~~~~~~~~~~~~~`


>>selasa
semalam dah lepas satu sengsara arinie ade lagi...presentation tuk subject design project...ktorg kene design xkisah la pew pun bagunan tp kene 3tingkat...pastu kene wat manual calculation, autocad drawing, n staad pro. k calculation n autocad tu mmg aku xtaw sgt...hahahhaha...tp staad pro tu leh la jgk...so aku kene wat design staad pro...memandangkn drawing autocd mmg dah ade dpt dr zul....so aku n zul kongsi idea design staad pro....mase wat latihan xde la ssh sgt bile nk design mak aiiiiii!! ssh gilew...sbb nk kene gabung semua latihan yg die bagi tuk design satu building....dari hari sabtu sampai mlm selasa tu aku ngan zul baru dpt design satu building yg xde failed....dr sabtu ktorg wat sampai 3, 4 pagi...kene ggt nyamuk bagai..mencabar tul....bile tibe ari present kene hentam sbb ktorg xperasan design kat staad pro tu bile letak truss kat atas beam automatically beam tu terus jadi trus....haihhhh!! tension bile aku ngan lect duk argue pasal loading yg aku leatk...last2 berhenti gak...at least die taw aku paham n wat keje that y die nk cari slh aku...fine..aku terima benda tu tuk kebaikan aku..tq PROF...hhehehehehe...




>>kamis
presentation project geotech lak...haihhhhhh!! penin2....baru start present terus kene bom gilew2....sampai aku dpt rase muke aku kelat...hahahahaha...mn x nye en khatta ckp dah slh coz spttnye ktorg kne determine classification soil tu dlu....mmg teruk la semalam aku kene...mood die lak xbp elok...so bile mood lect xelok korg kene la paham2 kn...mmg tembak bertubi2 la ktorg2...padan muke ktorg...hahahahahaha...


>>jumaat
beban yg paling besa tuk aku sem nie ialah presentation arinie...mmg aku nebes gilew2...semua bende aku rase....sbb td aku ade presentation tuk pre thesis...dr mlm td aku tdo pun xlena...asyik2 terjaga tgk jam...takut punye pasal....aku n 4org lagi kwn aku wat research yg sama kat sg kat pulau pinang ( so korg nmpk x aku akan g jln2 g penang lepas exam nnt...hahahahahhaha....) n aku org 1st tuk dak water quality present...mmg aku kene teruk gak la....leh tahan la sampai aku tergagap2 nk jwb la kn...bile trun kwn2 aku xde kene pun..hampeh gasss tulll....!! myb die tgk pew ktorg wat semua same jew......


pew2 pun...dr awal sem aku duk bz akhirnye beban aku tuk semua presentation tu dah lepas...lega sikit....tp xleh la nk lega sgt coz 10,14,16n 18 aku ade exam k!!!! exammmmmmmmmmmmmmm!!! homaigodd!! xde rest lam kamus idup aku skrg k....pas exam g penang 2week wat research pasal water quality kat sne....pastu balik dr penang terus sambung praktikal...hahahhahaha....fine zafirah awk akn bakal jd org yg xde life...sile terime kenyataan...damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!


No comments: