Saturday, March 19, 2011

merdekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

exam dah abissssssssssssssssssssssss!!! weheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....sile berikan tepukkan pada dri sndri...hehehehe...sedar xsedar nk masuk 5thn belajar kat unisel nie....jap jew kn amse berlalu...tanpa kite sedar mcm2 perubahan yg berlaku kn..mcm arinie..abis dah paper aku tuk sem nie...semoga result yg kuar nnt cantik la kn...mcm hasil usaha aku jgkkn...tp paper ptg td agak kecewa sbb aku xconfident pew yg aku jwb..balik umah dah bergenang2 air mate...ambik hp cll seseorang....than air mate aku jatuh sbb paper ssh plus hati ku terluka...dua benda sekali gus yg aku dpt arinie....hurmm...semua tu dugaan kn...allah akan sll uji org yg die syg kn...mcm ustazah aku sll ckp...klu kita ditimpa masalah igt lah bahawa allah tu syg kn kite and die igt kat kite...so bersyukur la kn....


hope sgt2 result kali nie bagus..nk pointer naik.....amin....

No comments: