Thursday, April 28, 2011

mari menulis


arghhhhh!! kusut tul aku nk tulis report practical nie..xtaw nk ngarut pew..hahahaha...pew yg patut aku buat nie...ce bg idea kat aku sikit...dah berkerak kpl aku duk mencari ayat2 yg boleh aku hentam kat lam log book nie....


aku dah 3week practical tp aku baru tulis tuk 2 days jew...hahahha..yg lain aku xtulis2 lagi..tu pun aku baru tulis td....hahahhaha..bgs kn...nasib baik la boss aku xde mintak log book tu..or die xtaw kene sign log book tu..hahahaha...jahatkn aku...xpew2 nnt dah settle semua nie aku bg la kat die..hak3....


dari kul 8 pg td smpai skrg aku baru dpt wat tuk 2 ari jew..hahhaha...bgs kn aku...pls jgn jeles ngan kemalasan n kebekuan otak aku nie.... klu aku lukis2 kartun lam log book nie okey x? mesti lect aku leh nmpk lebey jelas pew yg aku wat kat sni...

for example: bkk fb...hapdate blog...bukak website beautifulnara...pastu website oH! bulan...pastu mcm2 lagi la kn...hahhahahaha....

No comments: