Friday, June 10, 2011

mkn ngan my mak...

semalam ptg balik keje xsempat tuk baju bau sedap je dr dapo..mak baru pas masak....menggoda tul la...dah la ngah diet2 nie...bau law ayam masak merah mak masak rase nk cancel je diet aku....semalam tghari dah la waktu lunch mkn nasi...perghhh!! hancur diet...dah nk 3week aku lunch xmkn nasi....mkn sizling n yee mee je...dah sampai nk kembang tekak aku nie...tp pe leh wat aku kene bertahan gak....pastu semalam aku xtahan lak nk mkn mee2 nie nasib baik rambut aku xkeringting2 mcm mee...rambut aku lurus cam spegeti...muahahhaha..perasaaan sudah....pe aku dah merabam nie...k..k...sambung balik...pas letak laptop handbag n semua kejadah brg2 aku lam bilik aku terus menuju kedapo...lapo..lapo...

past mak pun ambik pinggan mkn same2....dah lame xmkn same2 ngan mak kat dapo kat atas meja mkn sambil bergosip2...rindu kot...pastu duk la borak2 pasal tempat keje aku la....pasal hal2 family la...pastu tibe2 mulut aku terlepas cite sumtin yg ade kaitan ngan hidup aku n hidup seseorg tu..bile mak aku taw mak aku ckp doa kn kebahagiaan die....aku okey je...lagi pun aku dah xde pe2 perasaan kat die pun..just sebagai kawan kn....aku pun doa kn kebahagiaan die....

pastu tetibe mak aku tny aku dah ade kwn special ke? tetttttttttttt!! tersedak aku..mak nie...soalan lain ade x?? hahhahaha...xde la aku ckp cmtukn... aku ckp xde...kwn2 ade la....pastu mak aku tny pasal farul...damnnnn!! soalan maut nie...letak pistol kat kepala..aku senyum jew...senyum tanda xde jawapan....aku ckp aku still contc lagi ngan die.....tu je jwpn yg terbaik yg leh aku bg kat mak aku....termasuk farul baru 3 org lelaki yg aku tunjuk kat family aku....law aku serius ngan org tu aku bgtaw family aku n bwk dorg jumpe family aku...skrg pintu hati aku xterbukak lagi kat sp2...just kwn2 je yg aku rase...xtaw la aku tgu sp...myb putera william yg dah bercerai tu kot...tettttttttttttttttttt!!!!

No comments: