Thursday, July 14, 2011

semut kejam....!!

td lunch aku g jasco bukit tgi coz akak opis aku nk g bank in duit...so aku tgu je la kat lam kete ngan akak lagi sorg nie...ngah syok2 borak2....tetibe kak nadia ckp asal kete ko nie byk semut ra...aik...aku tgk perghhh!! byk lak..tengkuk aku dah meremag dah time tu...aku nie pelik sikit...aku geli ngan semut n aku allergik ngan semut...so bile aku nmpk semut aku takut cam nmpk ular...hahahahaha...serius beb...dr kecik law aku kene ggt semut mesti akan bengkak lame...pastu mule la cam berair...mmg xtahan beb...penah satu hari tu aku mase aku kecik kn aku kene ggt semut yg terbang2 tu...aku xtaw name die la...aku terus demam...pastu satu badan aku bengkak...pelik xpelik la aku kn....mmg gedik abis aku ngan semut nie...law kat umah kau nmpk semut abis satu ridsect tu aku sembur kat semut tu...mmg aku xleh tgk semut...cuak abis...hehhehehehe...

okey berbalik pasal geng semut lam kete aku td kn....aku drive pun dah xtenang sbb aku takut die ggt aku...ishhhh!! hilang kemachoan aku time tu...semua semut punye pasal...pastu smpai je opis ambik tepon call my honey madu aka mak aku la...bgtaw ade semut lam kete...pastu dah abis meeting berbincangkn hal semut terbabit aku still xlega lagi duk pikir cmne semut leh ade lam kete aku...sedang kn aku xde mkn lam kete pun..pastu kete aku aritu aku anto g mandi manda...jenuh aku pikirkn...tp xde jwpn....

time balik td dah la jem kat high nk g ke port tu ade van terbalik...lagi la wat aku pikir semut2 lam kete aku tu kn..aku pikir cmne la law tetibe semut2 tu kuar than serang hendap aku secara berkumpulan...mau aku menjerit lam kete tu kn...pastu ngah aku ngadap jem yg pjg tu...tetibe kaki aku rase cam something...damnnnn!! kene ggt!! tp aku rase die xsempat ggt abis...hahahhahahaa...sbb aku rase die mule merayap kat kaki aku..cepat aku tendang kaki aku lg sebelah...perghhh!! korg jgn try acara tendang menendang nie....bahaya beb...sampai je umah aku terus pagil abh ngan mak aku...law leh aku nk pgil org satu tmn aku ni tgk semut lam kete aku..biase la kn..aku kn poyo....ngade2 law ngan mak ngan abh aku....puas abah aku dok cari2 punca semut tu tp xjumpe...tibe2 abh aku ckp tah2 semut yg ade lam kete abh semalam pindah masuk kete adik...sbb aku mmg park sblh kete abh...smlm abh aku g ambik rambutan kat kebun pastu ade byk semut....than bile abh aku tgk kete die mmg dah xde semut...so mmg xsyak lagi semua semut2 drujana tu dtg dr kete abh...but abh i not blame u...hehhehehehe...pastu abh ckp kite tgu mlm nnt law die kuar lagi letak ubt semut yg mak beli tu....insylh mujarab...mujarab ko dgr tu semut....mujarab tuk bg ko mati...hahahahahahah....kejam aku...tp ko lagi kejam sp srh bersarang lam kete aku kn....

so td aku dah letak ubat tu...hope esk dah xde la semut2 tu semua....


meh aku nk promote sikit...beli la ubat semut ini...sgt berkesan tuk mematikn segala
semut lipas or serangga....tidak berbau...dalam bentuk serbuk...
harge sy xtaw....sbb bukan sy yg beli...hahahahahha....

No comments: