Friday, February 3, 2012

jiran oh jiran....

aku xpaham tul la ngan jiran aku sorg nie...pe masalh die tah tetibe tendang grill pastu terpekik2 mrhkan ank die...aku bukan la nk sibuk hal umahtgg die tp cara die tu wat aku terkejut and takut td...jiran aku nie mmg pelik...akak aku sll ngadu kat mak aku kul 2 3 pagi die terjerit2 mrh ank2 die srh tido....gile ke jerit2...!! hellooooo!! ko duk umah taman k bukan umah ko kat tgh hutan xde org lain...family ko je yg ade...hormat and malu la sikit ngan jiran ko....kot ye pun ko ade ank kecik yg berderet2 tp malu la sikit..sabar la sikit ngan perangai ank2 ko....org lain pun ade ank gak tp xde la kecoh cam ko tu...satu taman leh dgr suara ko terpekik terlolong....tensen je...leh mati terkezut dgr suara ko yg mcm petir tu....yg peliknye suara bini die lansung xpenah dgr...suara laki die je yg kuatnye rabbi....aku rase cm nk g umah die ckp encik leh slowkan suara encik x??? encik nie ade jiran...hormat jiran leh x?? geram aku tgk die nie...ank2 die ramai...6 org rasenye yg sulung darjah2...ko bygkn ank die berderet2.....semua kecik2 lagi....aku paham la ko tensen tp xperlu la bg taw satu tmn ni ko sorg je ade ank...cube ko saba and beristifar byk2...camne ko nk didik ank2 ko law ko didik dorg cara keras cmtu...nnt dah besar ank2 ko pun jenis xsaba and kaki mengamuk...aku kesian tgk ank2 die..kadang2 die leks je tglkan ank2 die kat umah die leh g kedai ngan bini die....gileeeeeee!!

aku rase satu hari nnt law aku xsabar aku lak g sound die...dah la mak aku sakit jantung xleh terkejut2 nie...ko leh lak nk wat gile ko tendang2 grill kan...mak aku terus terkejut td...stupiddddddddddd!! nie la nmenye org yg xde perasaan malu ngan jiran...lain kali law die wat lagi aku g tumbuk muke die...bongokkkkkk!!!

No comments: