Thursday, June 3, 2010

balik kg...

<3
semalam balik kg...perghhhh!! penat gilew...kejadian balik kg yg xdirancang...

pagi2 lagi mak aku dah kejutkn aku...

"adik kite balik kg jom..abh nk g ambik ubat"
"ok...(ngan mamai2 nye aku ckp ok..)"
"mak kite nk balik kg mn??"
"kite balik perak"
lam hati aku jauhnyeee..aku kene drive..patah la pinggang aku...
"leh x adik drive jauh?"
"leh jew..adik larat..."

ye la sp lagik mak ngan abah aku nk harapkn selain dr aku niekn..
abg2 n akak2 aku keje...so aku la kene...xpew tuk mak ngan abah aku gakkan..xkisah penat sikit..or penat byk pun...
perjalanan yg ambik mase 3 jam sepatutnye aku bwk 2jam30mnt jew...muahahahhaha...
abah aku kat sebelah tgk jew meter minyak aku...aku wat selambe jew...sampai kat kg abah aku ckp kat pakcik aku...ade org tu bwk kete 110 120...aku ngan muke seposen senyum jew...hahahhahaha..pakcik aku pun ngan selambe ckp xpew nnt kite beli jet lak pasnie kn dik...
aku wat xtaw jew...hahahahaha...

dah lame xbalik kg...bz jew...so sempena aku balik kg nie aku ambik la bberapa pic kat kg aku...huhuhuhu...semua nie sbb aku xdpt mandi kat parit ngan abah aku...sejuk gile air parit tu...huhuhuhu...xpew lain kaki balik aku akan pasti kn aku dpt mandi kat parit tu..hhahahaha...

so ini la pic2 aku kat kg...layanzzzzz...:))



No comments: