Thursday, June 10, 2010

cerita seorang gadis yg x perfect...

hari ini aku bgn dengan sebuah harap agar semuanya pulih seperti biasa...seperti sebelum ini...sperti yg aku kenal dlu...tp harapan aku hampa...ya allah..kuatkn semangat aku...dah beberapa ari nie hidup aku sunyi sgt...sunyi tanpa die...die ada...kami tetap bersama tp situasi kami berbeza...kalau aku boleh tunjukkan pada die dan die boleh nampak apa yg aku buat..mungkin semua ni xakan terjadi....

benarlah kata orang...dalam percintaan xsemestinya kita akan berasa bahagia...mungkin ini ujian buat aku dan dia...mungkin untuk menguji kesabaran aku dan dia dan mungkin untuk menguji kesitaan kami berdua...hurmmmm..entah la...aku pun xtaw...hurmmmm...penat untuk aku berada dalam keadaan begini...penat bila suara hati aku xdipeduli kan...sakit..sakit sgt bile semua ini terjadi...

mungkin aku bukan la seorang yg sempurna untuk dia...bukan seperti yg dia harapkan...aku cume seorang yg mampu untuk menjadi diri aku bukan orang lain...ini la diri aku...aku cuma mahu berikan kebahagiaan kepada dia...mungkin cara aku sangat berbeza tapi itu la aku...aku cuma seorang gadis yg biasa..yg bukan sempurna dalam kehidupan aku...tapi aku cuba tuk bagi yg terbaik...

aku penat dengan situasi sekarang...aku cume mahu ianya berakhir dan semuanye kembali seperti biasa....aku xkuat untuk melaluinya lagik...aku bukan seorang yg kuat...aku harap esok atau hari yg berikutnye semua akan berubah...

No comments: