Monday, May 23, 2011

review NUR KASIH


xkisah la law sejuta org dah wat revie pasal nur kasih nie..tp aku tetap nk cite gak...hahhahahaha...ade aku kesah kn....blog aku suke hati aku la kn...semalam aku g tgk nur kasih mak ai x mak ai...mak u x mak u la kn gile ramai org yg beratur..sampai keluar dr panggung tu...semangat aku beratur nk beli tiket....tp muke releks je coz aku excited nk tgk kn....xkisah la beratur n bersabar sikit kn...

mase nk strt tu aku dah duk diam2 dah..dah start feelling la kn..start je mule aku dah sedak da...cite die mmg best gile...law yg part last tu law org yg lambat tangkap mmg blur sikit la pasal kematian si adam...tp law concentric je dr awal mesti leh paham...part die g cari cincin nur amina pastu bile nur amina jumpe balik aidil mmg sedey....and the last part mmg air mata aku mcm sungai lui la,...deras laju...cite dah abis aku xabis nangis lagi...hahahaha...sekian la tamat sudah cerita NUR KASIH... 5/5 star from me...

p/s: ada ke lelaki yg sanggup tuk berdoa seperti adam... " ya allah kau ambil la apa saja pun selain nur amina"

No comments: